Onze sponsors

Wij streven er namelijk naar om de sport voor iedereen of toch wel voor zoveel mogelijk kinderen (financieel) toegankelijk te houden. Dat betekent dat we de contributie zo laag mogelijk willen houden.
Sponsors kunnen een deel van de kosten / aanschaf van zaken voor ons verlichten, waardoor het verhogen van contributie bijvoorbeeld niet of nauwelijks nodig is.

We zijn dan ook blij met de sponsors die we hebben.

De sponsors van Voltige Vereniging Krimpenerwaard

Onze sponsors

Onze bok gaat al heel wat jaartjes mee. Elke les wordt er hard op getraind maar zijn jasje was al een tijdje flink versleten.

In de afgelopen weken is hij bij Fitnessstoffering.nl geweest waar hij helemaal opnieuw werd bekleed. We zijn er superblij mee!

Bedankt voor het regelen, Rick van der Sluis!

Onze bok als nieuw

Trouwe sponsor van Buuren Bloemsierkunst uit Krimpen aan den IJssel verzorgt graag al uw boeketten. U kunt ook bij hen terecht voor bruidswerk en een  zakelijk bloemabonnement. Een boeketje nodig? Dat is gemakkelijk en snel besteld via de webshop!

Zelf sponsoren

Heeft u interesse om onze vereniging te sponsoren?
Neem dan contact op via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op over de mogelijkheden.